Nya tag igen - imorn första skoldagen

vet att uppdateringen under har varit rent utsagt piss.. men nu med skolan som börjar imorn blir det bättre, känner mig sådär taggad om man säger så - är grymt jäkla avundsjuk på brorsan som fortfarande har ledigt.. Inte nog med att det vi börjar 8.25 imorn med lektion i samhällskunskap, utan vi har VG/MVG prov på torsdag. Det är inte okej med prov första veckan tillbaka.. ångest! Dagen här ägnats åt min  MAKEOVER AV MITT RUM! Har köpt en grym stor garderob och bara älskar hur fint allt har blivit. Har även haft totalrensning av hela rummet, känns jättebra att släga massa saker så att det finns mer plats för nytt... ska nog ta en bild snart så jag kan visa hur fint det har blivit!

satte ihop en liten outfit som jag mer än gärna skulle bära imorn,
åh vad jag är sugen på att handla nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0