NOW I'M BAAACK!

nu är jag alltså tillbaka i bloggvärlden igen, för ja typ 5;te gången (?) hahaha, men nu känns det verkligen som om jag kommer ha mer tid till att blogga eftersom att vi har egna datorer i skolan. Ska fatta mig ganska  kort eftersom att jag är grymt trött och är bara så taggad för sängen just nu.. Idag iaf har vi haft skolfoto, kände att jag lyckades få den där hemska minen man (eller iaf jag) får precis innan jag börjar skratta, fan! Jag, Eva och Inez käka god lunch på subway och drog runt lite i globen. Efter skolan drog jag till haninge bibliotek för att hitta en engelsk bok som vi ska läsa. Jag hittade typ 7 stycken och kunde inte välja :P men tillslut lyckades jag besluta mig om 2 stycken. Sen gick jag runt och kollade lite på andra böcker och det slutade med att jag fick med mig 7 böcker.. ngt geeek kände jag väl mig med jag drar ju till Turkiet på fredag och då är det skönt med några bäcker att ha på stranden.. Shit vad det här blir långt inlägg även fast jag skulle fatta mig kort.. misslyckat! Har suttit och finurlat med designen ett tag, blev inte alls som jag ville men måste lägga mig nu så får fixa den senare..

Om ni vill kan ni även spana in Inez och nya sköna blogg; ( klicka på bilden)


 

hugs & kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0