I'M TOTALLY LOST AND CONFUSED

Nu är det ngt cp som har hänt med den här jävla bloggen! Har mobilbloggat idag men inlägget skickas överhuvudtaget inte till bloggen.. vad är det jag gör för fel?? hjääälp någon?!?!

Aja, skit i det för tillfället, orkar inte sitte och försöka leka datanörd när jag inte har ngn aning vad jag gör för fel. Idag var första dagen i skolan efter turkiet, och som tur man har hade vi tydligen halv studiedag i dag så vi slutade efter lunch, najsat läge om du frågar mig. Efter skolan så drog jag och inez in till stan och gick och kollade lite, blandannat en höstkapp till mig eftersom det är så jävla KALLLLT ! Hittade ne fin mörkblå med jättestor luva och en grå lite typ rakare/herr modell på gina- Så nu sitter jag och har beslutsångest vilka jag ska åka in och köpa imorn. Har tagit kort när jag provar båda så skulle lägga upp dem här om det ite vore för att jag inte kan mobilblogga.. :@ Efter det tog vi en mysig höstfika på espresso house i gamla stan, mysigt värre. Sedan strosade vi runt lite i gamla stan ett tag innan vi drog hem, nu har jag precis kommit hem från en powerwalk och ska se på paradise hotel som jag spelat in. Långt och tråkigt inlägg men kände att jag behövde skriva ngt  längre eftersom min uppdatering inte har varit den bästa..

slumpmässigbild, tidig morgon i våras efter att vi köat för
twilightbiljetter vid sergelstorg, Minnen för livet alltså, :')<3



Kommentarer
Postat av: Moa

Haha oförglömlig dag/natt jag ser lite trött ut :D

2010-10-21 @ 10:27:59
URL: http://ridinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0