ÄNTLIGEN FÅR JAG TRÄFFA SANDRA!


Idag blir det äntligen av att träffa sandra, har inte träffa henne sen augusti så det är verkligen dags.
Espressohouse vid 12 blev det och jag tror att der blir riktigt mysigt. Vi ska nog fösöka få in någon dag då vi alla tjejer ska ut och käka middag eller ngt. Har inte träffat tex. Fanny också på 2 månader!! HEMSKT, vi umgicks ju lixom varje dag i fyra år - så nu är det fan dags att boka in ngt. Saknar er om ni läser det här! Efter fika blir det krismöte med binkagruppen - köper kanske med mig några kakor på vägen tillbax till skolan så vi orkar jobba.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Fanny

Saknar dig med gumman, hör av mig till dig sen<333

2010-10-21 @ 13:17:42
URL: http://fankylife.blogg.se/
Postat av: sandra

vad gullig du är blir fan tårögd! du, vi MÅSTE fixa de där snart :) love u <33

2010-10-23 @ 21:46:50
URL: http://lifeofsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0