so i don't really know what to say.. it's just not that simple.

okej, jag skjuter upp outfit-bilden till imorn för nu har jag glömt att ta kort igen. illa alltså :p Idag har det varit luciafirande i skolan och möttes med glögg,lussebulle och pepparkakor när jag kom imorse. så myyyys! Senare var jag hos tandläkarn, börjar äntligen lida mot sitt slut! aaah vad jag längtar :)


random pix's are fun! förra sommaren på stranden med härlig folk från skolan, sakna årskurs 9 ks!

update: glömde att publicera inlägget så godnatt nu alla söta lussebullar (ääh,?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 01:22:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0