mysdag på stan med underbara människor


Nu är sitter jag framför tv;n och är grymt taggad på paradise hotel. Dagen börjades med att jag mötte Inez, Eva, Sasha, Maja, Tilda och Hugo i t-centralen, vi knallade senare till cafe 60 där vi fick frukost/lunch. Vi satt där i några timmar och bara myste med massor med olika mackor, bakverk mm. har nog ätit den största biskvi jag någonsin sett och då delade jag ändå med eva o inez. Aja, som sagt vi satt där i några timmar innan jag,eva och inez knallade runt lite på stan och shoppa julklappar. Men som vanligt hittade jag massa saker till mig själv, men var duktigt och köpte inget till mig själv, det blir ngn annan dag helt enkelt. Är riktigt nöjd med dagen! så tack till er underbara människor som gjorde min dag. :D

nu har pogrammet precis börjat så byebye for a while



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0