DAG NUMMER TIO - mitt bloggnamn

ja, jag vet att många stör sig på att mitt bloggnamn är så långt. Mej jag gillar't! har haft många olika bloggar men många olika namn men det här gillar jag faktiskt. Egentligen så kommer det infrån b.o.b's låt girl you amazing.. just the way you are...(..)  tror alla känner igen den och när jag skapa den här bloggen hade den låten fastanat i mitt huvud så det blev  when i see you smile.  Egentligen sjungar han when i see you face.. blabla. Men tyckte det lät konstigt med ett bloggnamn som hette when i see your face, så det fick bli wheniseeyousmile.blogg.se Jag trivs med det och det är det som är huvudsaken tycker jag. Visst jag kanske skulle haft ngn mer besökare med ett enkelt namn, men trots allt bloggar jag inte bara för läsarnas skull. Jag vill inte att min blogg ska bli jätteoffentlig osv. det här är min lilla blogg - min lilla personliga sida där jag känner att jag kan skriva av mig och ha kontakt med de vänner jag bryr mig om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0