DAG NUMMER SJUTTON - TJUGO

DAG NUMMER SJUTTON - något jag ångrar.
någonting jag ångrar.. svårt denna dag också. Alltså den här var riktigt svår, måste nog få skjuta upp den här eller eventuellet hoppa över den så länge. Men ska finurla lite på den ;)

DAG NUMMER ARTON - bild från bra minne





DAG NUMMER NITTON - innehållet i min väska
Okej, vart ska vi börja, vilken av alla väskor ska jag utgå ifrån? aja, jag tar den som står brevid mig just nu.


skoldator
läppbalsam från rosenserien (grymt bra!)
vantar
ipod och hörlurar
vattenflaska
skolblock + pennor
sminkväska + neccesär
yoggi yalla (oftast, äter inte frukost hemma)

DAG NUMMER TJUGO - person jag vill byta liv med för en dag – och varför

Nina Dobrev!
Tänk att få vara med och spela in vampire diaries, daaaamon och stefan på en och samma gång.Måste ju vara rena paradisert!


Kommentarer
Postat av: angelica

Har en tävling i min blogg just nu där du kan vinna ett tandblekningspaket från DentaWorks! Var med och tävla, reglerna är enkla! Kram.

2010-12-27 @ 21:56:34
URL: http://www.mondoblog.se/angelica
Postat av: Fanny

Minnen :D <3

2011-02-04 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0