DAG NUMMER SJU - om jag fick 100 000 kr

Om jag fick 100 000 kr skulle jag nog gärna bjudit med mina bästa vänner på en resa, inte något jättemärkvärdigt men typ en vecka till egypten eller något sånt. Skulle vara grymt kul och jag vet att det skulle uppskattas,! Sola och ha roligt hela dagarna och festa nätterna långa, grymt ju!

Men o andra sidan så är 100 000 kr inte särskilt mycket idag. Kanske skulle bli så att jag sparar det mesta och kanske bara bjuder ut tjejerna på en lyxmiddag efter en shoppingdag.. och sen spara pengarna till att resa efter gymnasiet.. hmm.. är nog svårt att föreställa sig vad man skulle göra innan man sitter i den sitsen tror jag, men det här känns iaf osm rimliga svar för mig själv. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0