DAG NUMMER NIO - min favoritbok

 

"Alla var där/Everyone worth knowing" av Lauren Weisberger (författaren till djävulen bär prada)
orkar inte skriva vad den handlar om så ger några få nyckelord - new york, fester, vänskap, kärlek




Sen som den otroliga twilight-nörd jag är måste jag ju självklart nämna den serien, om du inte har läst dom. Så har du grymma böcker framför sig. Till de här böckerna har jag bla. skrattat & gråtit sjukt mycket! Ni vill inte hur besatta jag och mina kompisar var.. vi har lugnat ner oss en aning nu:P Men hur töntigt det än låter som kommer twilight alltid att vara en del av mig, hahah okej stryk det där låter bara löjligt! nej men jag kom in i twilight i början av en period som jag mådde rent ut sagt Piss. Så på så sätt.. ääh orkar inte skriva mer om det nu. börjar bli lite pömsig! ngn dag kanske jag ska gå igenom den jobbiga period jag gått igenom och ge lite tips till er andra som sitter i den situation. Jag hatar utryckett "du är inte ensam"(så jag ska inte säga det)som kommer ifrån alla möjliga människor som inte bryr sig men Hang in there! en dag kommer allt plötsligt kännas lite bättre, enklare & mindre ensamt!!

oj, lite för personligt kanske - jag som skulle skriva om en bok. ahaha, vet inte om jag borde publicera det här, men om det är ngn annan som går igenom detta så vet jag att det betyder mkt. KÄRLEK TILL ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0