DAG NUMMER FEM - ngt jag vill ha just nu

Jag tycker egentligen inte att man ska klaga på vad man inte har utan vara tacksam för det man har, men eftersom det här är emn challenge så backar jag inte ur. Vet inte riktigt hur seriös/djup man ska vara i frågan så jag kör ngn allmän blandning.

Jag skulle faktiskt vilja känna närhet, känna kärlek och känna mig älskad. Ha någon att dela allt med och ha en kille som faktiskt ser mig som den jag är och inget annat. Nu tänker väl många därute att det bara är att haffa första bästa, men det är inte riktigt så enkelt för mig. Jag tänker inte göra ngn djup beskrivning av mig själv men "Du måste älska dig själv innan någon annan kan älska dig." Måste också säga att jag är rädd för att vara sårbar (igen), men en dag kommer det att bli enklare och helt enkelt vara värt allting som kärlek innebär, det är jag säker på. Jag är bara inte där än.

Men det finns såklart också massor med andra saker som jag också vill ha.. en onepiece att mysa i och en stor kopp med chailatte framför tv och brasa. Men man ska inte klaga som sagt, ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv, det var ett event för nike om size hero-modeller :)

2010-12-05 @ 19:02:55
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0