DAG NUMMER ETT - bild + tio fakta

Ååååååh, vad jag älskar att bjuda på mig själv, hihi
  • Jag har en fobi för djupt vatten, har alltid haft det. Vet inte riktigt varför, jag tycker det kan vara kul och bada, men simma på djupt vatten betyder i panik för mig. Så om det är någon man i ska knuffa i från bryggan så är det mig!!

  • Jag äter alltid med besticken i fel hand, hahah. Har alltid gjort och kommer alltid göra om jag inte sitter på nobelmiddag eller ngt. Förstår inte hur alla kan käka med gaffeln i vänsterhanden.. Känns jättekonstigt!

  • Jag är kräsen när det gäller mycket, har inte alltid varit det, men har blivit det de senaste åren. Det som lider mest är mat, killar och kläder. Inte bra!! ska försöka träna bort det, är inte kul att gå igenom livet som kräsen!

  • Jag är grymt filmintresserad! Älskar film! Bland annat är jag guldmedlem på bioklubben och älskar att se på film om så på bio, i soffan eller i sängen.

  • ... jag älskar också serier, följer flera stycken och jag förstår inte själv hur jag hinner med.. bland annat förljer jag vampire diaries, pretty little liars, hellcats, cougar town, paradise hotel, gossip girl, one tree hill. Har även sett på lost, OC, true blood. HAHA jag har inget liv jag vet :P

  • I sommar åker jag till USA och jag lääängtar så mycket! Vill ha 17 juni nuuuu! Har också sparat massa pengar just nu ligger kontot på 9000:- och mer kommer, när jag åker har jag runt 12000:- Gissa vem som kommer shoppa galet??

  • Jag saknar min gamla skola och mina "gamla kompisar" saknar tom. mina gamla lärare. Jag försöker hålla kontakt med en del av mina kompisar eftersom att vi går på olika skolor och än så länge känner jag att jag lyckats träffa många. Och jag hoppas verkligen att vi lyckas hålla kontakten i framtiden, framförallt vissa! ni vet vilka ni är :)

  • Jag är även fotointresserad och älskar att ta kort med min systemkamera, det är mest på sommaren som mina mappar fylls med fina bilder, men ska komma ut nu i vinter också. Jag gillar också att redigera mina bilder i photoshop och eftersom att min pappa har varit fotolärare och prenumererar på fototidningar så lär jag mig mycket hemma.

  • Jag vill ha en ny mobil!! har haft min i två år nu och den har varit med om allt möjligt. Förmodligen får jag en ny till jul, håll tummarna!

  • Just nu är jag grymt hungrig för jag har bara fått i mig en stor  (chailatte med espresso) på hela dagen inte bra! så nu springer jag ner till cafeterian med eva för att köpa fika, muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0