DAG NUMMER ELVA - bild på mig & min bästavän

min bästavän, jag har faktiskt inte en enskild person som jag kallar min bästavän. Jag har många nära vänner men ingen riktigt bästavän. Jag har många personer som betyder mycket för mig och som jag litar på.
Först skulle väl jag säga att mina tjejkompisar från gamla skolan, även om jag inte träffar alla så mycket nu så betyder dom fortfarande grymt mycket för mig. Med de här tjejerna har jag haft de galnaste, roligaste, ledsnaste, knasigaste, stördaste stunderna. Det är sjukt vad många minnen dessa tjejer har gett mig. Mer eller mindre har vi alla hållt ihop i 4 år och hittils har de varit de bästa i mitt liv! Visst är det så att vissa står närmare varann och sådär men huvudsaken är att vi trivs med varandra. Jag hoppas verkligen det blir ngn middag snart med allihopa, skulle verkligen vara uppskattat!



Sen visst finns det personer som står mig nära eller kanske närmast och som jag verkligen kan lita på till 110%. Jag behöver inte skriva upp ngn fånig lista över vilka som står mig närmast, ni vet vilka ni är och ni vet att ni betyder allt för mig. Så tack för att vara så underbara kompisar, hoppas de kommande åren blir lika bäst!

Kärlek till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0